Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@10:36:56 GMT

تصادف زنجیره‌ای خودروها در اتوبان کاشان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۰۲۴

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو با 10 مجروح در بزرگراه کاشان به قم خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : حسین ریاحی، اظهار کرد: در نخستین دقایق بامداد دوازدهم فروردین، چهار خودرو تریلی، پژو، پراید و اپتیما در بزرگراه کاشان به قم روبروی شرکت شیر پاستوریزه به یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از آزادسازی خودروها توسط ماموران هلال احمر و آتش‌نشانی، پنج نفر از مصدومان حادثه به وسیله پرسنل اورژانس در صحنه مداوا شدند.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اظهار کرد: پنج نفر دیگر به وسیله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند که خوشبختانه حال آنان نیز مساعد گزارش شده است.
ریاحی افزود: مصدومان حادثه، اهل تهران و شیراز و چهار نفر از آنان زن بودند که یکی از آنها در صحنه مداوا و سه نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت:هنوز علت قطعی حادثه مشخص نیست، اما ظاهراً طبق گفته های برخی مصدومان، تریلی از پشت با پژو برخورد کرده و خود نیز به لاین مخالف منحرف شده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتوبان کاشان خودرو تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت