Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به‌ تازگی گزارش‌های شوکه‌کننده‌ای درباره کشف یک هرم غول‌پیکر در زیر ایالت آلاسکا و تلاش دولت آمریکا برای مخفی نگه داشتن آن منتشر شده است.

این گزارش می‌افزاید ظاهرا انفجار هسته‌ای که سی سال پیش در چین روی داد، باعث کشف این هرم در آلاسکا شده است که صد‌ها کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این انفجار، لرزه نگار‌های دولت آمریکا علائم غیرعادی‌ای را ثبت کردند. همین موضوع باعث شد تا گمانه زنی‌هایی درباره وجود یک هرم غول پیکر در زیر شبه جزیره یخ زده آلاسکا ایجاد شود.

بر اساس گزارش لیندا مولتون، خبرنگار آمریکایی، یک کارمند سابق نیروی دریایی آمریکا به شرط فاش نشدن هویتش، وجود این هرم را تایید کرده است. او می‌گوید زمانی که پدرش برای یک پروژه فوق سری برای دولت آمریکا کار می‌کرده، این هرم را دیده است. این فرد همچنین می‌افزاید از پدرش که برای نیروی دریایی آمریکا کار می‌کرده است، پس از مدتی خواسته می‌شود بر روی پروژه خاصی که زیر زمین قرار دارد و از خود انرژی متصاعد می‌کند، کار کند.

طبق گفته این فرد، پدرش با استفاده از آسانسور به اعماق زمین و جایی که هرم قرار داشت می‌رفته و وظیفه وی کشف این موضوع بوده است که این هرم چگونه میزان زیادی انرژی از خود متصاعد می‌کند. به وی گفته شده بود در این باره با کسی صحبت نکند. زیرا پروژه مزبور یک طرح مخفیانه دولتی بوده است.

دیوید ویلکاک، نویسنده آمریکایی و یکی از طرفداران نظریه توطئه، در این باره می‌گوید: چیزی در آلاسکا کشف شده است و دولت در تلاش برای مخفی نگه داشتن آن است. زیرا در غیر این صورت ما باید تاریخ علوم بشری را به طور کامل از ابتدا بنویسیم. این موضوع بیانگر آن است که زمانی در گذشته تمدن صنعتی‌ای وجود داشته که در واقع به فناوری پیشرفته تری نسبت به دوران معاصر دست یافته بوده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انرژی چین دولت آمریکا زمین نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو