Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:00:44 GMT

مسیرهای منتهی به تفرجگاههای چناران مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۱۳۷

مسیرهای منتهی به تفرجگاههای چناران مسدود است

ولی قلیچی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به احتمال وقوع سیلاب در رودخانه های چناران و وزش باد بسیار شدید توام با طوفان و گرد و خاک از شهروندان و مسافران درخواست می گردد از اسکان و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها خودداری نمایند.
وی اظهار داشت: خروجی روستای دولت آباد به سوی ارتفاعات و پیست اسکی و رودخانه، مسیر شهر گلمکان از عاشقان به سوی چشمه سبز، جاده روستای فریزی به سوی ارتفاعات، خروجی روستای ابقد به سوی دوابی و راه روستای پایه از جاده شترراه به سوی بالادست مسدود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین تردد از روستای رادکان به سوی بارو، مریچگان و آبگاهی و تردد از مسیر دهنه اخلمد به سوی اخلمد سفلی و علیا دارای محدودیت است.
شهرستان چناران در 45 کیلومتری شمال غرب مشهد قرار دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 گرد و خاک مسافران مشهد وزش باد چناران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل اداره‌ کل هواشناسی استان اردبیل در خصوص فعالیت سامانه بارشی در همه مناطق استان از عصر امروز ۱۴ اردیبهشت تا اواخر فردا ۱۵ اردیبهشت، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بر این اساس، وزش تندبادهای موقتی، بارش متناوب باران گاهی به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق، رخداد تگرگ به‌ویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه‌ها و بارش برف در ارتفاعات به‌ویژه در ارتفاعات سبلان، انتظار می‌رود.

آب‌گرفتگی معابر عمومی و روان‌آب درون‌شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، برخورد صاعقه در دامنه کوه‌ها، لغزندگی جاده‌های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی، از آثار این سامانه جوی پیش‌بینی می‌شود.

اجتناب از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اطلاع‌رسانی به عشایر برای جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی برای پیشگیری از خسارت، انجام تمهیدات لازم در ارگان‌های امدادی و گردشگری و توصیه به اتخاذ تمهیدات به‌منظور آگاه‌سازی گردشگران، احتیاط در انجام پروژه‌های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات، از توصیه‌های هواشناسی در مدت فعالیت این سامانه جوی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال