Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش برنا ازایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز دوشنبه 12 فروردین ماه در دیدار اکبری معاون وزیر جهاد کشاورزی و سردار محمدی معاون اجرایی سازمان بسیج کشور از تلاش جهادگونه همه دست اندرکاران ستاد بحران استان، مجموعه سپاه و بسیج و ارتش و نیروی انتظامی و نیروهای خدماتی و امداد رسان تشکر کرد و گفت؛ بارش های بی نظیری در استان ایلام در این یکی دو روز اتفاق افتاد و خدا را شکر می کنیم که تاکنون تلفات جانی نداشته ایم اما خسارات مالی فراوانی داشته ایم که انشاءالله با کمک همه برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود؛ اگر تمهیدات لازم در نظر گرفته نمی شد وضعیت بدتر از این می شد با این حال علی رغم اینکه بارش ها طبیعی نبود اما تلاش گسترده مجموعه درگیر در کار از خسارات بیشتر جلوگیری کرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به قطع تلفن در استان گفت؛ علی رغم اینکه نیازمند سیستم ارتباطی قوی در چنین شرایطی بودیم اما امروز در یک اتفاق نادر فیبر نوری از طرف کرمانشاه و لرستان و داخل استان قطع شد و برای مدیریت اوضاع مجبور شدیم در صدا و سیما مستقر شویم و با ارتباط از طریق شبکه های مختلف رادیو و تلویزیونی با مردم و فرمانداران صحبت کنیم.

او در پایان از رکورد 213 میلی متر بارش در آبدانان گفت و تصریح نمود؛ در حالی که در اکثر نقاط کشور بارش ها زیر 100 میلی متر امروز در مناطق جنوبی استان اندازه یک سال بارش یک استان باران باریده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه به خسارات های وارده به زیرساخت ها، پل ها، منازل مسکونی،  مزارع و مراتع و زمین های کشاورزی و احشام اشاره کرد و گفت؛ بایست به سرعت وارد کار شد و از منابع مختلف جبران خسارت کرد و روال زندگی مردم به حالت اولیه خود برگردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکر صدا و سیما فیبر نوری معاون معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه گفت: این نشست در کارخانه بزرگی برگزار می‌شود که کارگران عزیز آن کار‌های بسیار مهم و قابل عرضه‌ای در بازار داخل و خارج تولید می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رئیسی گفت: محصولاتی که در اینجا می‌بینید به دست توانای کارگران ساخته شده است و نشان دهنده توانایی کشور ماست، نشان دهنده ذوق و سلیقه و تلاش کارگران و مهندسان عزیز ماست. این‌ها نمونه‌ای است که در این کشور کار‌های بزرگی انجام می‌شود.

رئیس جمهور افزود: این امیدآفرین است که عزیزان ما علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و برخی کاستی‌ها تولیدات امیدآفرین برای کشور دارند و این همان است که رهبری تاکید کردند که باید تلاش‌ها و اقدامات امیدآفرین باشد.

«ما پای کار ایرانیم». این پای کار ایران بودن است و نشان می‌دهد که ما با همین روحیه جهادی و ارزشمند کارگران و مهندسان، کارفرمایان و متخصصان پای کار ایران هستیم و دشمن همانطور که در همه عرصه‌ها ناکام مانده حتما در عرصه اقتصادی نیز ناکام خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان