Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در بازدید از بخش سیل زده شعیبیه از توابع شهرستان شوشتر در جمع مردم با تاکید بر لزوم استحکام بخشی به سیل بند‌ها اظهار داشت: در طول چند هفته گذشته با تلاش مردم محلی و مسئولان سیل بند‌هایی برای ممانعت از ورود آب رودخانه به درون روستا و شهر‌ها ساخته شده است.

وی یادآور شد: به دلیل بارش شدید باران در استان‌های بالادست همچون لرستان احتمال وقوع سیلاب بزرگ وجود دارد به همین جهت از مردم این منطقه درخواست می‌کنم حفظ جان خود و خانواده هایشان را بر هر مساله دیگر ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانگیری گفت: مردم بخش شعیبیه به دلیل عدم پرداخت خسارت سیل در سال ۱۳۹۵ گله‌مند است، اما درخصوص خسارت‌های وارده در سیلاب امسال نگران نباشند، زیرا در جلسات هیات دولت درخصوص تامین منابع مالی جبران خسارت‌ها تصمیم گیری شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به درخواست مردم محلی مبنی بر ایجاد اشتغال برای جوانان ادامه داد: در نشست با استاندار خوزستان تلاش می‌شود تا از ظرفیت واحد‌های تولیدی منطقه و یا با ساخت واحد‌های جدید از ظرفیت جوانان استفاده شود.
معاون اول رییس جمهوری در پایان از مردم بابت ساخت سیل بند‌ها و مشارکت با مسئولان برای مهار شرایط بحرانی تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا معاون اول رئیس جمهوری امروز دوشنبه در سفر به استان خوزستان از سد‌های دز و کرخه بازدید کرد.
وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی جهانگیری را در بازدید از وضعیت سد کرخه همراهی کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیل اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • لوکیشن «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو