Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:47:40 GMT

آمادگی استان در برابر حوادث احتمالی بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۳۵۲

آمادگی استان در برابر حوادث احتمالی بررسی شد

کرمان - ایرنا - آخرین وضعیت بارندگی و آمادگی استان در برابر حوادث احتمالی از طریق تماس تلفنی رئیس جمهوری با استاندار کرمان بررسی شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، در تماس تلفنی رئیس جمهوری با استاندار کرمان، دکترحسن روحانی ضمن تبریک سال نو از برنامه ریزی و زحمات دستگاه ها و نیروهای مرتبط با مدیریت بحران در استان کرمان تشکر کرد و از استاندار کرمان خواست سلام ایشان را به معاونان استانداری، فرمانداران، بخشداران، اعضای شورای مدیریت بحران استان و نیروهای فعال در مدیریت بحران، و مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدجواد فدائی نیز در پاسخ به سئوال رئیس جمهوری درباره آمادگی استان کرمان برای کمک‌ رسانی به سایر استانها اظهار داشت: صبح امروز در تماس با استانداران برخی استانها آمادگی استان کرمان برای ارائه خدمات مورد نیاز و امدادرسانی اعلام شده است.
همچنین استاندار کرمان گزارشی از میزان بارندگی ها و وضعیت تالاب جازموریان به رئیس جمهوری ارائه کرد و حمایت ها و تدابیر وی را مایه دلگرمی و تلاش مضاعف مسئولان در خدمت رسانی به مردم عنوان و از دکتر روحانی تشکر کرد.
تماس تلفنی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری با دکتر فدائی استاندار کرمان ظهر امروز دوشنبه 12 فروردین ماه انجام شد.
3029/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار كرمان حوادث رئيس جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم

به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمد حسن نامی، در آئین کلنگ زنی مکان نصب نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری جزیره قشم، اظهار کرد: بنا به دستور آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری، سازمان مدیریت بحران در مسیر هوشمندسازی دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای هوشمندسازی برای آمادگی در مقابل حوادث و بحران‌ها، ایجاد ایستگاه‌های مدرن لرزه نگاری در نقاط مختلف کشور است که امروز شاهد کلنگ زنی نخستین ایستگاه در این زمینه در جزیره قشم بودیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: در حال ۱۲۲۲ لایه مکان محور در نقاط مختلف کشور توسط سازمان نقشه برداری کشوری تهیه شده است که پایه اصلی نقشه‌ها به صورت دیجیتالی هستند و روی این لایه‌ها ۱۳۰ لایه هوشمند در ابعاد مختلف هواشناسی، پایش ماهواره‌ای سرزمین و… را پوشش می‌دهد.

نامی در پایان خاطرنشان کرد: با هوشمندسازی فرآیندها و زیرساخت‌های مدیریت بحران به دنبال این هستیم که کمترین تلفات انسانی و حادثه دیده را در اثر وقوع حوادث طبیعی و در زمان بحران‌ها داشته باشیم.

آئین کلنگ زنی محل نصب نخستین ایستگاه لرزه نگاری قشم که در محوطه بیمارستان جی جیان قشم با حضور عادل پیغامی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، بهزاد پورمحمد، معاون اجرایی مرکز لرزه نگاری کشور، مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، محمد محمد حسینی فرماندار شهرستان قشم برگزار شد.

کد خبر 6095908

دیگر خبرها

  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE