Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:19:59 GMT

انتقاد شدید آلمان از مارک زاکربرگ

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۵۰۱

انتقاد شدید آلمان از مارک زاکربرگ

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مارک زاکربرگ، رییس فیس بوک که به برلین سفر کرده است با انتقاد شدید وزیر دادگستری آلمان مواجه شد. وزیر دادگستری آلمان در دیدار با رییس فیس بوک گفت یک سال است که زاکربرگ از مسئولیت فیس بوک برای جامعه، دموکراسی و حریم خصوصی دو میلیارد انسان سخن می‌گوید، اما از نتیجه این سخنان خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتارینا بالِی افزود: فیس بوک با این رفتار، اعتماد دیگران را از دست داده است. فیس بوک هم اکنون همه امکانات را برای حفظ اطلاعات کاربران در اختیار دارد، اما یک ماه نمی‌گذرد که یک رسوایی جدید امنیتی به بار می‌آید.

وی از طرح یکپارچه سازی واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام انتقاد کرد و گفت این کار مشکلاتی را برای حفظ اطلاعات کاربران به وجود خواهد آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد