Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، پس از صحبت های مطرح شده در خصوص اتفاقات دربی، ایسما و پاتوسی ۲ بازیکن استقلال در گفت و گوی تصویری با سایت باشگاه استقلال، در همین خصوص توضیحاتی دادند که در ادامه می‌خوانید:

متن صحبت‌های ایسما: 

هر اتفاقی که در رختکن افتاد، فقط مسایل فوتبالی بود که میتواند برای هرکسی اتفاق بیفتد. هیچ صحبتی هم در مورد رنگ و مسایل نژادی و شبیه اینها مطرح نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچکس در این باشگاه صحبتی در مورد مسایل نژاد پرستی مطرح نکرده، همه ما را دوست دارند و ما همه را دوست داریم. هیچ وقت چیزی هم شبیه آن (نژاد پرستی) ندیدم. اتفاقی هم که افتاد، فوتبالی بود و حالا ما باید با هم باشیم زیرا افراد بسیاری هستند که میخواهند ما را جدا کنند. پس ما باید با هم باشیم و ادامه بدهیم.

متن صحبت‌های پاتوسی:

فکر می‌کنم این فقط یک سو تفاهم بود و می‌دانیم شکست در دربی ناراحت کننده است. ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام میدهیم. ما رابطه خوبی با بازیکنام ایرانی داریم و هیچ چیز در مورد مسایل نژاد پرستی نبود و فقط یک سو تفاهم فوتبالی بود که پیش آمد و الان همه چیز خوب است و حل شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال آیاندا پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی