Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری در دوشنبه شب، دکتر حسن روحانی امروز در تماسی تلفنی با محمدعلی شجاعی، از مدیریت مناسب و واکنش به موقع اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و فرمانداران و بویژه همراهی و همکاری خوب مردم این استان در جریان بارندگی ها و سیلاب های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گفت و گوی تلفنی، استاندار خراسان شمالی نیز گزارشی از روند امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب های اخیر و ایجاد فضای همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان و نیز برنامه ریزی انجام شده برای اقدامات پیشگیرانه را به رئیس جمهوری ارائه کرد.
بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب در هشت روز نخست فروردین امسال خسارات بسیاری به بخش های مختلف کشاورزی، راه و تاسیسات زیربنایی خراسان شمالی وارد کرد.
مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی، 2 روز پیش، میزان این خسارات را 6 هزار و 900 میلیارد ریال اعلام کرده بود اما گزارش های دریافتی از افزایش میزان این خسارات حکایت دارد.
5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حسن روحانی خراسان شمالی روابط عمومی شورای هماهنگی مدیریت بحران مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد

میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

بر این اساس بجنورد ۶.۵ میلی متر، آشخانه ۵.۱ میلی‌متر، راز ۴.۹ میلی‌متر، شیروان ۱۱.۹ میلی‌متر و صفی‌آباد ۵.۵ میلی‌متر بارندگی را ثبت کردند.

همچنین ۱۰.۷ میلی متر بارش در فاروج را شاهد بودیم.

ایستگاه کلات اسفراین با ۳۵.۶ میلی‌متر بیشترین بارش را طی گذر سامانه بارشی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 750744

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی