Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:50:53 GMT

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۸۶۱

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان استان قزوین

قزوین - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: امدادگران این جمعت روز دوشنبه در عملیات های مختلف به یاری سیل زدگان در نقاط مختلف استان پرداختند.

حکمت اله هاشم دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: امداد رسانی به حادثه دیدگان ناشی از سیل روستاهای عباس آباد، آرسنج، ولد آباد و حسین آباد شهرستان بوئین زهرا توسط تلاشگران عرصه امداد و نجات انجام شد
وی گفت: امدادرسانی به سیل زدگان روستاهای مهین، ولازجرد، شارین، اسفرورین، یحیی آباد و دولت آباد تاکستان نیز توسط نجاتگران این شهرستان به انجلام رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : پاسخگویی به 17 هزار و 600 تماس دریافتی 112 (ندای امداد) از حادثه دیدگان سیل استان قزوین از نقاط مختلف استان ، پاسخگویی به تمامی تماسهای رادیویی و تلفنی مسئولان درون سازمانی و برون سازمانی و تیمهای عملیاتی، دریافت گزارشات آماری و هماهنگی بین تیمهای عملیاتی و سایر دستگاههای امدادرسان توسط اپراتورهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان از دیگر اقدامات است
وی گفت: اقدامات موثر نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان آوج در تخلیه آب از محورهای مواصلاتی و روستاهای داسکین ، ساغر سفلی ، خروس دره ، ارغای و ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان ناشی از سیل از دیگر اقدامات این جمعیت است
بارش باران در قزوین منجر به طغیان رودخانه ها ، آبگرفتگی معابر شهری و وارد آمدن خسارت به منازل مسکونی ،جاده ها ، زمین های کشاورزی و دامداری ها شد.
6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر قزوين سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت