Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@23:11:48 GMT

تماس تلفنی رئیس جمهور با استاندار بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۳۶۲۲

تماس تلفنی رئیس جمهور با استاندار بوشهر

حسن روحانی رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار بوشهر، آخرین وضعیت مقابله با سیلاب در این استان را جویا شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با اشاره به ارتباط تلفنی با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور در این تماس از تلاش و تدابیر فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر که باعث شد در بارندگی هفته جاری مشکلی برای مردم و مسافران نوروزی پیش نیامد قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی استان بوشهر دکتر روحانی بر حفظ تداوم آمادگی ستاد مدیریت بحران این استان برای خدمت رسانی به مردم تاکید کردند.

استاندار بوشهر با قدردانی از رئیس جمهوری بخاطر پیگیری مسائل استان‌ها و تأکیدهای لازم خاطر نشان کرد: در این تماس خدمت دکتر روحانی اعلام شد که با همکاری همه اعضای ستاد مدیریت بحران و تدابیری که اتخاذ شد در این استان مشکلی نداشتیم و مسافران نوروزی نیز در مکان‌های ایمن اسکان یافتند.

گراوند یادآور شد: همچنین خدمت رئیس‌جهموری اعلام شد که به معاون امور عمرانی استانداری بوشهر مأموریت داده‌ام تا در تماس با معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن اعلام آمادگی خدمت رسانی به سیل زدگان امکانات و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند تا اقدام لازم انجام شود که دکتر روحانی از این بابت نیز تشکر کردند.

وی افزود: همچنین ظهر روز دوشنبه نیز از نهاد و دفتر رئیس جمهوری در تماسی وضعیت استان بوشهر پیگیری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استانداری بوشهر سیلاب حسن روحانی کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

طبق اعلام این وزارتخانه، البوسعیدی و امیرعبداللهیان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها