Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: به تازگی در فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» ایفای نقش کردم که در جشنواره فیلم فجر اکران شد. در یک فیلم دیگر نیز ایفای نقش می‌کنم که به دلیل مصدومیت گوهر خیراندیش در سر فیلمبرداری آن، فعلاً فیلمبرداری متوقف شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: این فیلم سینمایی «محله لب آب» نام دارد که یک فیلم کاملاً شیرازی است و اغلب هنرمندان آن شیرازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لب آب» محله‌ای است که واقعاً در شیراز وجود دارد و در جنوب این شهر قرار گرفته است.

این بازیگر درباره حواشی فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» گفت: حواشی همیشه برای همه فیلم‌ها وجود دارد، یک فیلم گاه حواشی بیشتری را به وجود می‌آورد و مسئولان حساسیت بیشتری روی آن نشان می‌دهند و یک فیلم ممکن است در فضایی نسبتاً آرام به نمایش دربیاید اما نباید فراموش کنیم که فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» یک فیلم سیاسی است و این حواشی برای یک اثر سیاسی طبیعی است.

وی افزود: دی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» ما شاهد اتفاقاتی هستیم که به وضوح در جامعه دیده می‌شوند و بسیاری از مردم با مسائلی که در این فیلم مطرح می‌شود ارتباط دارند و جزو دغدغه‌هایشان محسوب می‌شود. اگر یک فیلم سیاسی با تنش‌ها و راه‌اندازی جریان‌هایی موافق و مخالف همراه نباشد هیچ ارزشی ندارد و یک فیلم کاملاً خنثی است. «دیدن این فیلم جرم است» فیلمی سالم است که هیچ خطری برای هیچکس ندارد و می‌تواند به راحتی اکران شود.

بازیگر فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» در پایان اظهار داشت: از صمیم قلب آرزو دارم مردم در آرامش و صمیمیت باشند. امیدوارم خدا به همه ما کمک کند و دوستی‌هایمان را حفظ کند و آرامش را برای همه مردم ایران به وجود آورد. در روزهای اسفندماه انرژی بسیار زیادی در بین مردم دیده می‌شود و این انرژی مثبت که حال خوبی با خود به همراه دارد تا اواسط فروردین ماه نیز ادامه دارد ولی کم‌کم کمرنگ می‌شود. آرزو می‌کنم که این انرژی از ابتدا تا انتهای سال همراه ما باشد.

گفتنی است حسن زارعی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سینمایی «تنگنا»، «زخم زیتون» و «نهنگ عنبر» و مجموعه‌های تلویزیونی «مهر و ماه»، «چراغ جادو» و «دیوار به دیوار» اشاره کرد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی سال نو فیلم سینمایی مردم ایران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته بارانی برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار خفیف باران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق، جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشینه بارش در نیمه‌غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۶) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748652

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!