Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:12:58 GMT

روشن کردن آتش در طبیعت اقدامی خطرآفرین است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۳۸۲۲

روشن کردن آتش در طبیعت اقدامی خطرآفرین است

قم - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: روشن کردن آتش در طبیعت اقدامی خطر آفرین است و شهروندانی که در عرصه های منابع طبیعی آتش روشن می کنند باید از خاموش شدن آن در زمان ترک محل، اطمینان کامل داشته باشند.

حمید کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهروندان در صورتی که تمایل دارند در محل های تعیین شده آتش روشن کنند باید مراقب باشند تا وزش باد، شعله های آتش را به مکان های دیگر انتقال ندهد و مانع از ایجاد آتش سوزی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کنترل و مهار آتش در طبیعت، کاری دشوار است و موجب خسارت های فراوان مالی و جانی می شود، به همین دلیل از مردم می خواهیم، هر گونه شعله آتشی را به طور کامل خاموش کنند و سپس محل را ترک نمایند.
وی ادامه داد: پرسنل آتش نشانی قم در روز طبیعت برای خدمت رسانی مطلوب به مجاوران و زائران حضرت معصومه(س) در تمامی بوستان های مطرح که محل استقرار مردم است، حضور دارند و در صورت نیاز به یاری ایشان خواهند شتافت.
کریمی گفت: آتش نشانان در ایام نوروز با آمادگی کامل در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، بوستان های طرح نوروزی و مراکز مهم اسکان زائران حضور دارند و به صورت شبانه روزی وضعیت ایمنی مکان های مورد نظر را بررسی می کنند.
وی افزود: استفاده از وسایل گرمایشی ناایمن در داخل چادر، یکی از مهمترین خطراتی است که گردشگران را تهدید می کند، به همین علت از آنان می خواهیم از این وسایل حادثه آفرین، در فضای بسته چادر استفاده نکنند.
وی ادامه داد: زائران و گردشگران در روز طبیعت می توانند در صورت مشاهده هر گونه حادثه، از طریق شماره 125 با آتش نشانی قم ارتباط برقرار کنند تا اقدامات لازم به سرعت انجام شود.
7405/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آتش روز طبيعت خطرآفرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است