Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@20:06:23 GMT

فعالیت دوربین های ثبت تخلف جاده های جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۴۱۴۱

فعالیت دوربین های ثبت تخلف جاده های جنوب کرمان

تین‌نیوز | 

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از فعال بودن دوربین های ثبت تخلفات در جاده های هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: تخلفات رانندگان توسط این دوربین ها ثبت می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، مسعود جمیلی کرمانی افزود: هرگونه تخلف سرعت و موارد غیرقانونی، از دریچه دوربین های نظارتی ثبت و راننده متخلف از طریق این سامانه ها اعمال قانون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشدید حضور گشت های راهداری در مناطق گردشگری جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: گشت های راهداری از صبح روز 13 فروردین ماه با استقرار و گشت زنی در محورهای ارتباطی جنوب استان و مناطق گردشگری پرتردد، زمینه تردد ایمن و اقدامات راهدارای مورد نیاز را در این محورها فراهم خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: 85 نفر نیروی راهدار با 37 دستگاه سبک و نیمه سنگین در 13 فروردین تا پایان روز و بازگشت مردم به محل سکونت خود در محورهای این منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه تردد در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای جیرفت شامل منطقه دلفارد، ساردوئیه و جبالبارز بیشتر است، بیان کرد: محورهای مواصلاتی جنوب کرمان به این مناطق، زیر گشت مستمر راهداران قرار خواهد داشت.

جمیلی کرمانی گفت: مرکز مدیریت راهها با شماره تماس 141 آماده اطلاع رسانی از وضعیت راههای مبدا و مقصد سفرهاست.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دوربین های ثبت تخلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان