Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در شانزدهمین روز از طرح ملی نوروزی هشت هزار و 878 نفر به پست های ایمنی و سلامت استان مراجعه کردند.

سعید رهبر سوره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 مورد گزارش حادثه در این استان وجود داشت که 12 مورد از آنها حادثه جاده ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در جریان این حوادث 61 نفر دچار آسیب دیدگی است، افزود: 30 نفر از حادثه دیدگان مصدوم، هشت نفر به مراکز درمانی منتقل و 6 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
وی گفت: در عملیات امدادی این حوادث 167 نیروی عملیاتی، 29 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه کمک و یک فروند بالگرد هوایی مورد استفاده قرار گرفت.
رهبر سوره افزود: پنج هزار و 67 نفر به پست های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و یک هزارو 442 نفر به خیمه نماز، یک هزار و 260 نفر ایستگاه سلامت، 942 نفر دوستدار کودک مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه در این روز یک هزار و 542 نفر به کمپین بهرفت پیوستند، اضافه کرد:2 هزار و 373 عدد نقشه، 2 هزار و 98 عدد بروشور و 2 هزار و 100 عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.
وی اضافه کرد: کمک به کاهش تلفات سوانح جاده ای، ارتقای سطح کیفی خدمات هلال‌احمر و افزایش رضایتمندی مراجعان و خدمات گیرندگان از اهداف اصلی برنامه‌های هلال احمر در ایام نوروز است.
به گزارش ایرنا طرح نوروزی هلال احمر از 28 اسفند ماه سال 1397 آغاز شد و تا 16 فروردین ماه جاری ادامه می یابد؛ هدف اصلی از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی آگاه‌سازی جهت پیشگیری از وقوع سوانح و حوادث است.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر طرح نوروزي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‎ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

کد خبر 6097991 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر