Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:13:59 GMT

طرح اسرائیل برای یهودی سازی جولان اشغالی با شهرک سازی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۴۵۴۶

طرح اسرائیل برای یهودی سازی جولان اشغالی با شهرک سازی

تهران - ایرنا - پس از اقدام یکجانبه و غیرقانونی آمریکا در به رسمیت شناختن جولان اشغالی سوریه توسط رژیم صهیونیستی، این رژیم در طرحی گسترده قصد دارد 250 هزار صهیونیست را در این منطقه اسکان دهد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری «المیادین»، پایگاه خبری صهیونیستی «مکان» افشا کرد که رژیم اسرائیل در طرحی قصد دارد تا طی سه دهه 250 هزار صهیونیست را در منطقه جولان اشغالی سوریه اسکان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رژیم صهیونیستی پس از به رسمیت شناخته شدن جولان اشغالی توسط این رژیم از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، تصمیم گرفته تا 30 هزار واحد مسکوی جدید بسازد، بطوری که طی آن جمعیت شهرک «کاتسرین» در جولان اشغالی سه برابر شده و دو شهرک جدید ایجاد خواهد شد و در این طرح ، تاسیسات حمل و نقل و گردشگری نیز وجود دارد.
ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه هفته گذشته (۲۵ مارس) اعلامیه به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان اشغالی را در کاخ سفید امضا کرد. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی هم که در مراسم امضای این سند حضور داشت، آن را یک «اقدام تاریخی» از سوی ترامپ خواند. رژیم صهیونیستی این بخش از خاک سوریه را پس از جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل در سال ۱۹۶۷ اشغال کرد. سازمان ملل متحد همچنان بلندی‌های جولان را بخشی از خاک سوریه می‌داند.
شورای امنیت سازمان ملل متحد چهارشنبه گذشته به درخواست سوریه که اقدام آمریکا را «نقض وقیحانه» قطعنامه‌های این نهاد دانسته بود، تشکیل جلسه داد. سخنران‌های این جلسه، یکی پس از دیگری از حاکمیت سوریه بر بلندی‌های جولان حمایت کردند و با ضمیمه شدن این منطقه به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی به شدت مخالفت کردند.
خاورم** 9366**1651

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جولان اشغالي رژيم صهيونيستي سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

رییس جمهور ترکیه با حمایت از تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در آمریکا
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی