Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@16:08:53 GMT

سیلاب چهار واحد مسکونی در شهر زیرآب را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۴۷۳۰

سیلاب چهار واحد مسکونی در شهر زیرآب را تخریب کرد

حوادث رکنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ، گفت : در پی بارندگی روز گذشته که منجر به سیلاب در شهر زیراب از شهرستان سوادکوه شد ، چهار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد .

مهدی رازجویان در خصوص آخرین وضعیت وقوع سیل در برخی از مناطق شهر زیراب از شهرستان سوادکوه ، افزود : این واحدها همچون 2 باب واحد مسکونی 2 طبقه ، یک باب واحد مسکونی سه طبقه و یک باب واحد بلوکی بود ، که تخریب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه شدت سیلاب در شهر زیراب به یک واحد دامداری هم خسارت عمده ای وارد کرده است ، گفت که جاری شدن سیل باعث شد تا عمده دام این دامداری از بین برود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد : حجم بارش ها و سیلاب در شهر زیراب به 2 دهنه پل خسارتهایی وارد کرده است .

رازجویان با اعلام اینکه به دلیل حجم بالای آب خسارت های زیادی به شهر زیراب وارد کرده است ، افزود : طغیان رودخانه تلار در بالادست در حال فروکش است اما هم اکنون حجم بالای آب به سمت پایین دست شهرستان سیمرغ رسیده است .

** نجات جان چهار نفر در شهرستان سوادکوه شمالی

وی در خصوص چهار فرد روستای کتی لته که برای جمع آوری چوب نزدیک رودخانه تلار شده بودند ، گفت : علی رغم هشدارهای مدیریت بحران این چهار فرد برای جمع آوری چوب به داخل رودخانه تلار رفته بودند که با حجمی از طغیان آب مواجه شدند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندرای مازندران با بیان اینکه با کمک هلال احمر و اهالی آن منطقه 2 نفر شب گذشته به بیرون رودخانه کشیده شدند ، افزود : 2 نفر دیگر به دلیل طغیان رودخانه گرفتار آب شده بودند که بامداد امروز با تلاش های نجات غریق ، هلال احمر و اهالی روستای کتی لته به بیرون از آب هدایت شدند .

شب گذشته ( دوشنبه ) در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه در بالادست سیلابی به شهر زیراب از شهرستان سوادکوه سرازیر شد .

سیل به خیابان های 17 شهریور ، خیابان آیینه و خیابان خدمات سرازیر شد و به دلیل آب گرفتگی منازل شهروندان از خانه هایشان به جای امن مراجعه کرده اند تا از خطر سیل در امان باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث معاون شهرستان تخریب سوادکوه در شهر عکس سیل فیلم وحشتناک لرستان شهر شهرستان معاون رودخانه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب

عبدالنبی امینی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بارندگی‌های اخیر که میزان آن بیش از ۱۴۰ میلیمتر گزارش شده اکثر جاده‌های بین مزارع تخریب و تردد ماشین آلات کشاورزی را غیرممکن کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برداشت دربخش کلات مورموری آ غاز ش ده است، برای سهولت در امر برداشت محصولات کشاورزی ضمن تخصیص اعتبارات بحران به بخش کشاورزی لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار ترمیم و مرمت جاده‌های بین مزارع به سرعت انجام گیرد تا کشاورزان عزیز بتوانند محصول خود را به موقع برداشت کنند.

وی گفت: برابر بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی وضعیت مزارع کشاورزی را پس بارندگی ها مطلوب و به کشاورزان گرامی توصیه می‌شود تا رسیدن مزارع به نرم برداشت عجله نکنند.

کد خبر 6096123

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد