Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات آخرین وضعیت امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها به مناطق سیل‌زده، گفت: از ١٠ تا ساعت شش صبح امروز ١٣ فروردین ماه ٢٧استان (به جز استان‌ها سیستان و بلوچستان، کرمان، گیلان، هرمزگان) تحت تاثیر سیل قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امدادرسانی به ٢٩٣شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محورهای کوهستانی، افزود: همچنین به ۲۰هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شده و ۸هزار و ۹۱۲ تن نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

سلیمی افزود: در این بازه زمانی چهار نفر جهت دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۹۲ تن نیز به مناطق امن منتقل شدند. همچنین تخلیه آب از ۵۹۳ منزل مسکونی صورت گرفته است و ۵۱ دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شدند.

رییس سازمان امداد و نجات ادامه داد: ۴۰۵ تیم امداد و نجات شامل یکهزار و ۶۷۲ امدادگر و نجاتگر ارایه خدمت داشتند. همچنین ۱۳۵ دستگاه موتور پمپ و لجن کش به کار گرفته شد.

وی با اشاره به توزیع یکهزار و ۸۳۶ دستگاه چادر میان سیل‌زدگان گفت: همچنین ١٠٩١تخته پتو، ٢١٧٩تخته موکت، ١٧٩١کیلوگرم نایلون، ١٤٠٨بسته غذایی، ١٩٥٩قوطی کنسروجات، ٤٤٨بطری آب معدنی، ١٢٩٧قرص نان، ٢٩٩کیلوگرم خرما میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

رییس سازمان امداد و نجات تاکید کرد که امدادرسانی‌ها در مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، بالگرد هلال احمر برای امدادرسانی به مردم محـــصور در سیل به پرواز درآمده‌ است.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امداد و نجات سیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی

مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک پس از هماهنگی با EOC و ریاست شعبه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از رهاسازی هر ۴ نفر گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج