Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@15:20:38 GMT

خروجی سد دز به بیش از 2 هزار مترمکعب افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۵۶۱۴

خروجی سد دز به بیش از 2 هزار مترمکعب افزایش یافت

سعید رئوفی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خروجی آب نیروگاه سد دز تا پیش از این به یکهزار و 800 مترمکعب بر ثانیه رسیده بود که پس از رصد میزان بارش ها، آورد رودخانه دز و بر اساس محاسبه اطلاعات دریافتی و با هماهنگی سازمان آب و برق خوزستان به بیش از 2 هزار مترمکعب افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه سیلاب از بلایای طبیعی بوده و هم اکنون تعداد زیادی از استان های کشور درگیر آن هستند، گفت: این افزایش خروجی با مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئوفی نسب با بیان اینکه وضعیت در کنترل بوده افزود: همه مردم شهرها و روستاهای پایین دست باید از حریم رودخانه دز فاصله بگیرند ضمن اینکه هشدارهای لازم به پایین دست داده شده و مردم باید در این راستا همکاری کنند.
مدیرعامل سد و نیروگاه دز بیان کرد: مردم ضمن بی توجهی به شایعات، اخبار موثق را فقط از رسانه های ملی، رادیو، تلویزیون و مراجع ذیصلاح دریافت و به هشدارها توجه جدی کنند.
به گزارش ایرنا بارش شدید باران در حوضه آبریز کرخه و دز، موجب افزایش حجم آب ورودی سدهای کرخه و دز شده است.
سدهای کرخه و دز در اندیمشک نقش مهمی در کنترل سیلاب های اخیر داشته اند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری روز دوشنبه هفته جاری از وضعیت سد کرخه و دز در اندیمشک دیدن کرد.
7281/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان های کشور اسحاق جهانگیری برق رییس جمهوری معاون اول 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد

جعفر مرادی‌حقیقی  در بازدید از طرح‌های آبخیزداری بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حجم ذخیره‌سازی این سازه‌ها ۱۲ میلیون مترمکعب است، ابراز کرد: این میزان رواناب در بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت‌ امسال و اسفند ۱۴۰۲ در این سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره‌سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد