Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@11:35:29 GMT

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۵۸۳۴

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در روز طبیعت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ رضا کریمی‎نژاد سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی،افزود:روز سیزدهم فروردین تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین ازجمله تریلر کامیون و کامیونت درمعابر برون شهری ممنوع است.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت همه رانندگان تاکید کرد: سوار کردن مسافر در قسمت عقب انواع وانت بار‌ها ممنوع می‌باشد و در صورت عدم رعایت رانندگان، خودرو‌ها توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه استان با اشاره به اینکه هموطنان گرامی قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات کرده وتوصیه‌ها را جدی بگیرند افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی است و با همکاری مردم و پلیس می‌توان بسیاری حوادث را کاهش داد.

وی همچنین تعداد کشته و مصدومین ایام نوروز امسال را حدود ۵۵۳ اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال تا صبح ۱۲ فروردین‌ماه متأسفانه ۱۹ نفر براثر تصادفات در نقاط مختلف استان جان باختند و ۵۳۴ نفر مصدوم شدند.

کریمی‎نژاد گفت: در طرح نوروزی امسال پلیس بدون اغماض با خودرو‌های حادثه‌ساز برخورد کرد و بسیاری از وسائط نقلیه حادثه‌ساز را توقیف کرده است.

به گفته سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی ۶۳ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری نزدیک به شهر‌ها اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

۱۹ کشته و ۵۳۴ مصدوم در تصادفات نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد جاده ای حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه