Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:23:56 GMT

پسر شوماخر افسانه‌ای، پشت فرمان فراری

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۶۷۰۱

پسر شوماخر افسانه‌ای، پشت فرمان فراری

میک شوماخر، پسر میشائیل شوماخر، اسطوره بزرگ اتوموبیلرانی در گراندپری بحرین پشت یک اتوموبیل فراری نشست و اولین کیلومترهای خود پشت فرمان فراری را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از سالها درخشش میشائیل شوماخر با اتوموبیل‌های فراری حالا نوبت به پسر او میک شوماخر رسید که اولین مسابقه رسمی خود را پشت فرمان یک اتوموبیل فراری پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میک شوماخر از اوایل سال جاری میلادی عضو آکادمی جوانان اسکودریا بوده و در بحرین اولین گراندپری خود با تیم فراری را تجربه کرده است.

 

 

پدر میک، میشائیل شوماخر در سال 2004 در بحرین سوار بر یک اتوموبیل فراری در گراندپری بحرین به پیروزی رسید و در سال 2010 بازگشت خود را در همین پیست بحرین اما پشت فرمول یک اتوموبیل مرسدس جشن گرفت.

 

حضور در مراحل تست برای میک جوان قدم دیگری است برای حضور در بالاترین سطح رقابتهای اتوموبیلرانی، جایی که پدرش با درخشش در آن 7 بار عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد و در 91 مسابقه به پیروزی رسید. میشائیل شوماخر موفق‌ترین دوران ورزشی خود را با تیم فراری سپری کرد و در فاصله سالهای 2000 تا 2004 با این تیم پنج بار قهرمان دنیا شد.

 

 

میشائیل شوماخر از سال 2013 که در حال اسکی کردن دچار حادثه شد دیگر در انظار عمومی ظاهر نشده است. او که از ناحیه سر آسیب جدی دیده همچنان در حال پشت سر گذاشتن دوره درمان است و این روزها در خانه‌اش در سوئیس زندگی می‌کند.

 

 

مایکل شوماخر اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل شوماخر اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر