Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه در ایام نوروز تمهیدات مفیدی برای پیشگیر‌ی از جرایم اندیشیده شد و اقدامات موثری صورت گرفت، گفت: مدیریت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی یکی از ماموریت‌های اصلی قوه قضائیه است که در سال‌های اخیر با رویکرد جدید و موثر؛ برنامه ریزی، سیاستگذاری و ابلاغ می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه مصوبات کارگروه‌های پیشگیری از جرائم، گامی موثر در پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرائم است و با اشاره به حضور معاونان دادستان در اکثر کارگروه‌های تخصصی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز، اظهار کرد: براساس آمار منتشره از مراجع ذی صلاح و برنامه ریزی انجام شده، ضرورت تشکیل جلسات برای هم فکری و هم افزایی و جلب مشارکت دستگاه‌ها احصاء و پس از آن با حضور نمایندگان دستگاه‌ها با بحث و گفتگو، مصوبات تدوین و ابلاغ می‌گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بیان کرد: مدیریت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی یکی از ماموریت‌های اصلی قوه قضائیه است که در سال‌های اخیر با رویکرد جدید و موثر؛ برنامه ریزی، سیاستگذاری و ابلاغ می‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به تمهیدات ایام نوروز اذعان کرد: در ایام نوروز تمهیدات مفیدی برای پیشگیر‌ی از جرایم اندیشیده شد که از جمله می‌توان به برنامه ریزی برای جمع آوری معتادان متجاهر، تشکیل گشت‌های تلفیقی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها با هدف پیشگیری از جرایم در باغ تالار‌ها و رستوران‌ها و تسریع در اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های ذی ربط در راستای کاهش تصادفات و سوانح جاده ای، سیاستگذاری برای پیشگیری از قاچاق کالا و مایحتاج اساسی مردم من الجمله گوشت در استان البرز اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان پیشگیری از وقوع جرم قضایی البرز جرایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام