Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید نوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سانحه به علت سبقت غیرمجاز سواری پژوه 405 و برخورد آن با خودروی سواری سراتو، در ساعت یک بامداد امروز رخ داد.
وی افزود: براثر این تصادف رانندگی راننده خودروی پژو که جوانی 23 ساله و آقا بود در دم کشته شد و چهار سرنشین دیگر این دو خودرو نیز دچار مصدومیت شدند که توسط مرکز فوریت های اورژانس 115 به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نوری اضافه کرد: چهار مصدوم این سانحه رانندگی نیز که یک نفر آنان خانم و سه نفر مرد هستند، بین 23 تا 25 سال دارند.
وی با تاکید برضرورت رعایت قوانین رانندگی بویژه سرعت مطمئنه حتی درساعات خلوت و کم ترافیک شهری، تصریح کرد: متاسفانه رعایت نکردن قوانین، سبب وارد شدن خسارات جانی و مالی به افراد می شود.
شهر گنبدکاووس با افزون بر 160 هزار نفر جمعیت، دومین شهر بزرگ گلستان و در شرق این استان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان پژو ترافیک تصادف خودرو 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد

تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، تیراندازی در مراسم عروسی در ونایی بروجرد یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت و عروسی به عزا تبدیل شد.

فردی که در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی هوایی کرد، باعث شد تا تیر به سیم‌های برق اصابت کند و بر اثر سقوط سیم‌های برق بر روی میهمانان، یک زن بر اثر برق گرفتگی کشته و یکی دیگر مصدوم شد.

بنابر اطلاعات موثق فردی که اقدام به تیراندازی کرده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و اظهار داشته که متوجه سیم‌های برق نشده و تیراندازی کرده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار یک تریلی با خودروی سواری (فیلم)
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت