Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار ایلام گفت: شرکت‌های بازرگانی دولتی، استان‌های معین، کمیته امداد، بنیاد برکت، مستضعفان، هلال احمر و ستاد بحران کمک‌های زیادی را فرستاده و می‌فرستند، اما مشکل اصلی ما کمبود بالگرد است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ قاسم سلیمانی دشتکی درباره آخرین وضعیت سیل در استان ایلام بیان داشت: با کاهش بارندگی، اوضاع قابل کنترل‌تر شده است و رودخانه‌ها آرام تر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مواردی که امکان دسترسی جاده‌ای داریم؛ امدادرسانی راحت بود. شرکت بازرگانی دولتی، استان‌های معین، کمیته امداد، بنیاد برکت، مستضعفان، هلال احمر و ستاد بحران کمک‌های زیادی را فرستاده و می‌فرستند، منتها مشکل اصلی ما کمبود بالگرد است.
استاندار ایلام اضافه کرد: متاسفانه بر اثر تخریب پل‌های دسترسی بین دره شهر و پلدختر لرستان، یک بخش از استان ایلام کاملا محاصره شده است، یک بالگرد کوچک اورژانس داریم که علوم پزششکی دو نفره داریم، امکان برقراری تماس نلفنی هم از امروز محقق شد.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: هنوز خدمات ما به آن منطقه‌ بین دره شهر و پلدختر که ۱۹ روستا و ۱ شهر و ۷ کانون عشایری است به دلیل نرسیدن بالگرد نرسیده است و ۳۰ ساعت می‌گذردد، هلال احمر ۲ بالگرد فرستاده که در راه است و بخاطر مه و ابر نتوانسته اند خود را برسانند. ارتش و سپاه هم قول داده‌اند که بالگردهایی برای ایلام بفرستند.
وی تاکید کرد: اگر بالگرد‌ها زودتر برسند، امکانات چادر و سایر نیاز‌ها را به مجموعه‌ای که تحت محاصره هستند، سریعا می‌رسانیم. یک جاده زمینی هم در دست احداث است تا دسترسی زمینی هم بیابیم. یک بالگرد اورژانس که داشتیم تعدادی از افراد گرفتار در سیل  پلدختر را در روستای چندمهر نجات داد و این کمک بزرگی بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام هلال احمر ستاد مدیریت بحران دره شهر پلدختر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده استان ایلام
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند