Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@08:36:11 GMT

آخرین وضعیت آب و هوا در روزهای آینده در کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۷۵۱۴

کبری رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: امروز در بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب، جنوب و جنوب‌‌‌شرق کشور بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دامنه‌های جنوب البرز مرکزی و غربی و همچنین شمال شرق بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود، اظهار دتشت: این شرایط را فردا علاوه در این مناطق در جنوب‌‌شرق،‌ غرب و مرکز کشور نیز شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز پنجشنبه به جز بخش‌هایی در جنوب شرق کشور در بیشتر مناطق شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق خواهیم بود، تصریح کرد: امروز این بارش‌ها در مناطق شمال‌‌غرب و غرب در ارتفاعات و البرز مرکزی و غربی به صورت برف خواهد بود و روز چهارشنبه مناطق غرب و زاگرس غربی در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه برای روز پنجشنبه در منطقه البرز مرکزی بارش برف پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی از استان‌ها مانند قم، سمنان، گلستان، خراسان رضوی و شمالی امروز نیز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در خراسان جنوبی، یزد و کرمان وزش باد نیز همراه با گرد و غبار خواهد بود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، امروز بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز مواج خواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی کارشناس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد

جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ پس از آن آغاز شد که غرب به رهبری آمریکا به منافع ملی روسیه بی توجهی کرده و بر گسترش سازمان ناتو به مرز‌های این کشور تاکید کرد. نتیجه این امر چیزی جز از دست رفتن بیش از ۲۰ درصد از سرزمین اوکراین نبود. این در حالی است که هیچ آینده روشنی پیش روی کی یف نیست تا بتواند این جنگ را به سود خود پایان بخشد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، الکساندر پیوننکو، فرمانده نیرو‌های گارد ملی اوکراین امروز (سه شنبه) آینده‌ای تیره و تار از آینده جنگ در این کشور ترسیم کرد. 

وی در این زمینه به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه در عملیات تهاجمی تابستان پیش رو به اوکراین به مناطق غیرقابل انتظاری در جبهه‌های نبرد یورش خواهد آورد. آنها خواهند کوشید در مناطق شمال شرقی شهر خارکیف پیشروی کنند. 

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: خارکیف به عنوان دومین شهر بزرگ اوکراین طی هفته‌های اخیر آماج حملات موشکی و پهپادی روسیه قرار داشته است. با این حال، نیرو‌های ما آماده خنثی سازی هر گونه حمله‌ای از سوی مسکو هستند. 

الکساندر پیوننکو با اشاره به تجهیز ارتش به تسلیحات و نیرو‌های تازه نفس، تصریح کرد: ما در حال آماده شدن هستیم. بله، دشمن غافلگیری‌های دردناکی به ما تحمیل خواهد کرد. این اتفاق در مناطقی خواهد افتاد که ما انتظارش را نداریم. با این وجود، آنها به اهدافشان نخواهند رسید. 

از ماه اکتبر تا به امروز ارتش روسیه به دلیل دست بالایی که در میدان‌های نبرد دارد نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر مربع در خاک اوکراین پیشروی کرده است. 

مقامات کی یف می‌گویند ما انتظار داریم روسیه در اواخر بهار یا اوایل تابستان اقدام به آغاز عملیات تهاجمی خود کند. آنها به دنبال اشغال شهر استراتژیک قاسیف یار تا پیش از ۹ مِی هستند. ۹ مِی زمانی است که روسیه جشن پیروزی در جنگ جهانی دوم را برگزار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش