Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سپاه نیوز سردار رمضان شریف در خصوص آخرین اقدامات سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل‌‌‌زده کشور با بیان اینکه در منطقه گلستان حدود ۱۳، ۱۴ روز است که مشغول کمک‌‌رسانی به مردم هستیم، گفت: در جریان کمک‌‌‌رسانی به سیل‌‌زدگان استان‌های لرستان، خوزستان و کرمانشاه خصوصاً لرستان که روز گذشته دچار وضعیت بحرانی شد، همه امکانات سپاه در استان‌های همجوار برای کمک رسانی بسیج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز با تدبیر فرمانده کل سپاه در استان لرستان مستقر شده‌‌اند و همه امکانات مهندسی، پروازی و یگان‌های کمک رسانی بسیج و سپاه برای کمک به مردم در روستاها و شهرها به ویژه در پلدختر و معمولان اعزام شده‌‌اند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: امروز تعدادی بالگرد هم به منطقه اعزام شده و علاوه بر امکانات مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیا (ص) که در منطقه حضور داشتند، یگان مهندسی ۴۳ امام علی (ع) نیروی زمینی سپاه از ملایر در منطقه حضور دارند؛ همچنین از استان‌های اصفهان، مرکزی و کرمانشاه هم واحدهایی به کمک سپاه لرستان برای امدادرسانی اعزام شده اند.

شریف از بکارگیری پهپادهای نیروی هوافضای سپاه در رصد، جمع آوری و برداشت اطلاعات از وضعیت مناطق سیل‌زده برای اولین بار خبر داد و اظهار داشت: واحدهای مهندسی سپاه در تلاش برای برقراری راه‌های دسترسی زمینی هستند و هم‌‌زمان نیز پل هوایی برای انتقال اقلام ضروری و تخلیه مردم به نقاط امن از طریق بالگرد ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه ست کامل بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه از طریق حمل هوایی به پلدختر و معمولان اعزام شده‌اند، تصریح کرد: اولویت اول واحدهای سپاه کاهش آلام مردم، جلوگیری از تلفات، ساماندهی شرایط و رساندن اقلام و کمک‌های اساسی به گرفتارماندگان در سیل است.

سخنگوی سپاه از اعزام بالگردهای نیروی هوافضای سپاه به ایلام به درخواست استاندار ایلام خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز شرایط جویی مساعدتر است و ان‌شاالله تا پایان امروز عملیات اضطراری اسکان و کمک‌‌رسانی به پایان خواهد رسید تا به مراحل بعدی که کارهای ترمیمی و کمکی هستند برسیم؛ اقدامات و فعالیت‌ها در امدادرسانی به سیل‌‌زدگان شمال کشور نیز همچنان ادامه داشته و یگان‌های سپاه تا رفع مشکلات مردم در کنار آنان خواهند ماند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلستان سیل سپاه پاسداران لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه

دریافت 21 MB کد خبر 6088275

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز