Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن حسن خانی  رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به مهم‌ترین اقدامات پلیس آگاهی در سراسر کشور در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت در سراسر کشور با تمام توان عملیاتی خود مقابله با انواع سرقت‌ها را در دستور کار قرار داده و به صورت هدفمند و مستمر نسبت به شناسائی و دستگیری متعرضان به اموال مردم اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ دستگیری سارق مسلح در شهرک اکباتان 

وی افزود: در این ایام اقدامات مقابله‌ای با سرقت در استان‌های مسافرپذیر در راستای پیشگیری سرقت از مسافران در استان‌ها و شهرستان‌های مسافر پذیر و استراحتگاه‌های شهری و بین شهری تشدید شده است.

 سردار حسن خانی تصریح کرد: در مجموع کشفیات سرقت از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۷ تا ۹ فروردین سال جاری ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: تاکنون در این بازه زمانی سرقت موتور سیکلت حدود ۷ و کیف قاپی ۱۰ درصد کاهش داشته است که می‌توان گفت یکی از دلایل آن، توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: در راستای جلوگیری از سرگردانی مالباختگان و پیگیری پرونده‌های متشکله، بستر‌های لازم برای تسهیل رسیدگی به پرونده سرقت از مسافران استان محل سکونت ایجاد شده است.

سردار حسن خانی با اشاره به اقدام پیش­دستانه علیه سارقان با ناامن کردن بستر‌های احتمالی وقوع سرقت‌ها خاطرنشان کرد: در پی وقوع سیل در برخی از استان­‌ها در راستای بازگرداندن امنیت روانی و پیشگیری از وقوع جرم تمهیدات انتظامی - امنیتی در دستور کار قرار گرفت که همچنان با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت