Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فرمانده نیروی انتظامی و جانشین معاونت اجتماعی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در گرو رشادت های جوانانی است که مجاهدانه با نثار خون خود ایثار کردند و به شهادت رسیدند تا مردم در لوای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش داشته باشند. ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین عسکر نجفی  ظهر امروز در سیزدهمین قرارگاه نورزی امام علی(ع) در خراسان جنوبی اظهار داشت: پلیس با هوشیای کامل در برابر سفسته های نوین در فضای مجازی عمل می کند و با ادبیات تعریف شده از سوی دشمنان آشنایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ادبیات فضای مجازی در حال تغییر است و افرادی به صورت حرفه ای در حال تغییر کلمات و عبارات هستند تا سفسته های نوین در فضای مجازی شکل بگیرد.

وی با بیان این که پلیس با هوشیاری در برابر این هجمه های رسانه ای عمل می کند؛ فزود: بایستی کارکنان پلیس با آموزش های لازم، عملیات روانی در صحنه را فرا بگیرند تا بتوانند در مقابل هجمه های رسانه ای و عملیات روانی دشمن واکنشی سنجیده انجام دهند.

نماینده اعزامی فرمانده نیروی انتظامی به خراسان جنوبی  گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در گرو رشادت های جوانانی است که مجاهدانه با نثار خون خود ایثار کردند و به شهادت رسیدند تا مردم در لوای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش داشته باشند.

نجفی بیان کرد: در عالم ملکوت از نعمت هایی که خداوند به بشر داده است سوال خواهد شد و مسئولیت ها از نعمت هایی است که حتما مورد بازخواست خدواند قرار خواهد گرفت.فرصت های سازمانی و مسئولیت ها را باید قدر بدانیم؛ چرا که به واسطه مسئولیت های سازمانی، خداوند نعمت خدمت به مردم را برای ما فراهم ساخته است که برکات آن در زندگی کارکنان پلیس مشاهده می شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستقیم با امنیت مردم سر و کار دارد و بحمد الله به برکت خون شهدا و جمهوری اسلامی ایران تاکنون توانسته ایم کارنامه درخشانی در حوزه امنیت داشته باشیم و طبق نظرسنجی های مردمی بالاترین میزان رضایت مندی را از مردم کسب کرده ایم.

پلیس لرستان برای تأمین امنیت مناطق سیل‌زده آمادگی کامل داردهشدار پلیس با شایعه‌سازان سیل در فضای مجازی کردستان؛ دروغ‌پردازان تحویل مراجع قضایی داده می‌شوندمحدودیت‌های ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی برای 13 فروردین اعلام شد

جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور میدانی پلیس در بین مردم افرایش یافته است افزود: در سرقت های مهم بایستی تحلیل کارشناسی انجام شود و با انجام کارهای علمی اقدامات پیشگیرانه برنامه ریزی شود.

نجفی بیان کرد: در بازدیدی که از استان خراسان جنوبی انجام شد نقاط قوت زیادی مشاهده شد که در کنار آن نواقصی از جمله نبود زیرساخت های لازم برای استراحت رانندگان و کاربران جاده ای مشهود بود که بایستی با اهتمام نهادهای دولتی موضوع مرتفع گردد.

وی افزود: مردم استان خراسان جنوبی احساس امنیت بالایی در این منطقه دارند که علاوه بر تأثیر مستقیم مردم و فرهنگ آنان بر امنیت؛ نقش پلیس نیز در تولید و برقراری امنیت را نمی توان منکر شد.

نجفی به نیابت از فرمانده نیروی انتظامی توصیه های لازم درجهت کاهش تلفات و مجروحان حوادث جاده ای را ابلاغ و بر حراست از امنیت پایدار در استان خراسان جنوبی تأکید کرد.

انتهای پیام/ن

R41348/P1361/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انسداد ۱۲۸ تار نمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی در فضای مجازی در راستای مبارزه با قاچاق وجرائم اقتصادی عنوان داشت: بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی جویی جرائم اقتصادی، کالای قاچاق و جرائم گمرکی توسط کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

وی عنوان داشت: در اسفندماه سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در بستر اینترنت که در زمینه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم مربوط به حوزه گمرک فعالیت داشتند شناسایی و مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق می‌کردند، گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۷۸ تارنماو صفحه فعال در بستر اینترنت که در حوزه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در بازار ارز، قمار و پولشویی، دارو‌های غیر مجاز فعالیت داشتند شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

سردار رحیمی با اشاره به انسداد ۱۲۸ تار نما و صفحه متخلف در فضای مجازی که در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی فعالیت داشتند، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری ۶ نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آن‌ها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، عنوان داشت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین فعال (پیرامون قاچاق و جرائم اقتصادی) دستگیرشدند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است