Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک زوج بر اثر سیل و آب گرفتگی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

احمدی فر داستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان، از تشکیل پرونده قضایی برای فوت زوجی بر اثر سیل در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در اثر آب گرفتگی ناشی از سیل در یکی از روستا‌های ملایر منزلی آوار گرفت و زن و شوهری زیر آوار فوت کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر گفت: بلافاصله بازپرس در صحنه حاضر شد و اجساد به پزشکی قانونی برای بررسی علت فوت منتقل شدند.

احمدی فر در پایان گفت: تحقیقات برای روشن شدن علت فوت ادامه دارد تا اگر مقصری وجود داشته باشد اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل در لرستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قناد، دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: شکایات دریافتی از انتخابات مربوط به شخص نماینده‌ها نیست. در بحث تخلفات یک قسمت نماینده‌ها و بخشی از شکایت از طرف کسانی است که این اشخاص را تبلیغ می‌کنند.

تصویربردار: طیبه بازپور

کد خبر 6099651

دیگر خبرها

  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر