Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:22:43 GMT

میزان خسارت سیلاب شب گذشته کهریزک هنوز برآورد نشده است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۸۵۱۹

میزان خسارت سیلاب شب گذشته کهریزک هنوز برآورد نشده است

داود تورانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص میزان خسارت سیلاب شب گذشته در کهریزک اظهار داشت: با توجه به نفوذ گسترده سیلاب به مغازه‌های اطراف جاده قدیم قم – تهران و همچنین اراضی کشاورزی و زراعی محدوده رودخانه کن، احتمالاً خسارت زیاد خواهد بود.

تورانی در ادامه با اشاره به اینکه تخلیه اضطراری ۳ روستای جنوب تهران در شب گذشته صورت گرفت و سیلاب رودخانه کن به کهریزک رسید گفت: این اقدام برای جلوگیری از خسارت ناشی از حجم گسترده بارندگی و سیلاب رودخانه کن صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیریت ستاد بحران شهرستان ری با حضور به موقع و تلاش نیروهای امدادرسان با ایجاد سیل بند، مانع نفوذ آب به آسایشگاه کهریزک شدند بیان داشت: حضور نیروهای امدادرسان اداره برق، گاز و هلال احمر نیز در منطقه بسیار به موقع بود برق این روستاها و برخی از نقاط در دسترس حادثه نیز بنا به ضرورت قطع شد و عوامل شهرداری‌های کهریزک، باقرشهر و شهرداری منطقه ۲۰ تهران با ۹ دستگاه لودر و سه دستگاه کامیون در منطقه حضور داشتند و کار امدادی را دنبال کردند.

مسئول مدیریت بحران فرمانداری ری در ارتباط با میزان خسارت‌های مادی این حادثه گفت: با وجود نفوذ سیلاب به مغازه‌های جاده قدیم قم – تهران و اراضی کشاورزی محدوده رودخانه کن احتمال خسارت وجود دارد ولی میزان این خسارت برآورد نشده است.

کد خبر 4580565

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری سیلاب خسارت بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی

ویدئویی از جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در روستای سلیمانی شهرستان فیروزه استان خراسان رضوی را مشاهده می‌کنید.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها