Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:51:34 GMT

حفظ منابع آبی ناشی از نزولات آسمانی ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۹۱۱۱

حفظ منابع آبی ناشی از نزولات آسمانی ضروری است

« علی لاریجانی» عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: هر ساله اعتباراتی از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری به آبخیزداری تخصیص داده می شود که نقش مهمی در استفاده بهینه از نزولات آسمانی دارد.
وی ادامه داد: ابتدای امسال در استان مازندران، گیلان و گلستان وضعیت حادی اعلام شد که بازدید از این مناطق صورت گرفت و سپس در استان قم و مرکزی مشکلاتی گزارش شد که ضروری است در خصوص میزان خسارات وارد شده به سرعت تصمیم ‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استاندار مرکزی و تیم ‌بحران در استان به گونه‌ ای عمل کردند که هیچ گونه ضایعه انسانی مشاهده نشد اما خساراتی ایجاد شد که به زودی جبران می شود.
لاریجانی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید بیشترین استفاده از منابع آبی و نزولات آسمانی به ویژه در استان خوزستان داشته باشیم.
وی گفت: تمام افرادی که در بخش های کشاورزی خسارت دیده اند، اطمینان داشته باشند که اعتبار خسارات به آنها تعلق می گیرد و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.
لاریجانی ادامه داد: مردم از میزان خسارات در گلستان، مازندران، اراک، ایلام نگران نباشند چراکه که منابع بلاعوض و یا با سود اندک برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ابتدا باید وضعیت فعلی ساماندهی شود تا مشکلاتی برای مردم به وجود نیاید و شرایط سیلاب ها خسارات بیشتری وارد نکند و سپس به سراغ تامین منابع خواهیم رفت.
وی خاطرنشان کرد: اخیرا قانونی در مجلس در خصوص ساختار مدیریت بحران در کشور تصویب شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد که البته مواردی نیز پس از بررسی اضافه می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت مشترک استاندار مرکزی و مجمع نمایندگان استان در سفری چند ساعته به اراک ضمن بازدید از نقاط خسارت دیده ناشی از آبگرفتگی و سیلاب، در نشست ستاد مدیریت بحران نیز حضور یافت.
3017/3005/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان استان مازندران رئیس مجلس شورای اسلامی صندوق توسعه ملی مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد