Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارسال دومین محموله این جمعیت برای کمک به سیل زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و شمال کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ تخته پتو و یک هزار و ۳۰۰ دستگاه چادر به این مناطق ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۳ هزار کیلو گرم برنج، ۲۶ هزار قوطی کنسروجات، ۳ هزار و ۹۰۰ بطری روغن، یک هزار و ۳۰۰ بسته چای، یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم قند و شکر، ۷ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم حبوبات و یک هزار و ۳۰۰ بسته نمک به همراه ۸ دستگاه تریلر و کامیونت از جمعیت فارس به مناطق درگیر سیل ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی با اشاره به آمادگی کامل ۱۵۰ نجاتگر به همراه تجهیزات لازم برای اعزام به مناطق یاد شده، بیان کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، نیرو‌های امدادی از فارس به مناطق مورد نیاز اعزام خواهند شد.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها را برای جمع آوری نقدی به منظور کمک به سیل زدگان را معرفی نموده است که در صورت تمایل هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به این شماره حساب واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس به پیگیری‌های استاندار و نماینده، ولی فقیه در فارس برای جمع آوری کمک‌های نقدی برای سیل زدگان شیراز اشاره و تصریح کرد: شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۱۰۱۱ نیز نزد بانک ملت به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان فارس برای جمع آوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/م

ارسال محموله هلال احمر فارس به خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه