Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:50:49 GMT

سری جدید «دورهمی» اردیبهشت ماه پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۰۰۱۱

سری جدید «دورهمی» اردیبهشت ماه پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه «دورهمی» سه شنبه شب مصادف با شب مبعث پیامبر اکرم (ص) روی آنتن رفت و شبنم مقدمی، حمیدرضا آذرنگ و بابک جهانبخش مهمانان این ویژه برنامه بودند. 

مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی از برنامه ریزی برای پخش سری جدید دورهمی در اردیبهشت ماه بصورت هفتگی در دو یا سه شب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری و کارگردان دورهمی با اشاره به جدیت تیم دورهمی در برگزاری موزه دورهمی نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی مهمانان هنوز هدایای خود را به موزه تحویل ندادند پس از تکمیل این کار و انجام هماهنگی هایی با تلویزیون حراج موزه دورهمی پیش از فصل جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورهمی مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)