Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:17:26 GMT

حمله موشکي نيروهاي يمني به مواضع متجاوزان سعودي

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۰۲۸۵

حمله موشکي نيروهاي يمني به مواضع متجاوزان سعودي

خبرگزاري آريا - يگان موشکي ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن با يک فروند موشک بالستيک از نوع «بدر پي 1»، مواضع مزدوران سعودي در جبهه حيران در استان حجه را هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ اين موشک به دقت به هدف اصابت کرد.
يگان موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن روز شنبه نيز با يک فروند موشک «زلزال 1» مواضع مزدوران سعودي در اردوگاه عاکفه را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين حمله شماري از متجاوزان کشته و يا زخمي شدند.
پيشروي هاي ميداني ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن در جبهه‌هاي مختلف رويارويي با عربستان، اصابت موشک‌هاي بالستيک يمني‌ ها به عمق خاک عربستان و انهدام خودروهاي زرهي و کشته شدن صدها نفر از مزدوران سعودي در يمن در ماه هاي اخير حاکي از تسريع روند شکست‌ ائتلاف متجاوز سعودي است.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور کرده است. جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از شانزده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.
تجاوز نظامي عربستان همچنين کشور فقير يمن را با کمبود شديد مواد غذايي و دارويي مواجه کرده است.
رژيم سعودي و متحدانش تاکنون به دليل مقاومت مردم يمن نتوانسته‌اند به اهداف خود در اين کشور(به قدرت رساندن دست نشاندگان خود) برسند.
141/118
کليدواژه تجاوز نظامي عربستان به يمن عربستان يمن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل