Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم اتحادیه فوتبال انگلستان در خصوص پخش تصاویر VAR در ورزشگاه ها در جریان بازی های نیمه نهایی جام حذفی.

طرفداری - تصمیم VAR، قبل از نمایش ویدیو نهایی، بر روی صفحه نمایش بزرگ، نشان داده خواهد شد. این تصمیم پس از انتقاد ها در مورد این که بعضی از این تصمیم ها برای تماشاگران داخل استادیوم ناملموس هستند، گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال اعلام کرد که این تصمیم، جنبه شفاف سازی برای کسانی که در ورزشگاه هستند، خواهد داشت. 

به گزارش BBC، اندی امبلر مدیر واحد فوتبال حرفه ای اتحادیه فوتبال انگلستان، گفت:

جام حذفی پیشتاز آزمایش فرآیند VAR در انگلستان بوده است و این یک قدم جدید در این رابطه است. 

در جام جهانی 2018 روسیه، بازپخش اتفاقات بازبینی شده توسط سیستم کمک داور ویدیویی بر روی صفحه نمایش بزرگ ورزشگاه ها، به نمایش در می آمد. سیستم کمک داور ویدیویی از دو سال پیش در رقابت های جام حذفی انگلستان، مورد استفاده قرار گرفته است و اولین حضورش در فوتبال انگلستان در برد برایتون مقابل کریستال پالاس در (8 ژانویه) اتفاق افتاد. 

از تصمیم گرفته شده توسط اتحادیه فوتبال انگلستان، در دو بازی نیمه نهایی جام حذفی و همچنین در فینال این رقابت ها در 18 می، استفاده خواهد شد. نیمه نهایی این رقابت ها با بازی منچسترسیتی با برایتون در روز شنبه (6 آوریل) و واتفورد با ولورهمپتون در روز یک شنبه (7 آوریل)، پیگیری خواهد شد. 

ماه گذشته، بازیکنان سوانسی به عدم وجود سیستم کمک داور ویدیویی در جریان بازی مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان،  انتقاد کردند. به عقیده آن ها گل تساوی بخش منچسترسیتی با یک پنالتی بحث برانگیر به دست آمد و همچنین گل پیروزی بخش سیتزن ها به نظر آفساید می آمد. گفتنی است، اتحادیه فوتبال انگلستان مجوز استفاده از VAR را فقط در ورزشگاه های لیگ برتری، صادر کرده است.

سیستم VAR، از فصل بعد در رقابت های لیگ برتر انگلستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب