Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@21:18:47 GMT

طرح ابتکاری بذر سحاب در روز طبیعت اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۰۶۴۱

طرح ابتکاری بذر سحاب در روز طبیعت اجرا شد

سید احمد مرتضوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح جوانان عضو تیم سحاب بسته های بذر را با هدف یادآوری اهمیت محیط زیست و تلاش برای حفظ محیط زیست بین گردشگران اهدا کردند.
وی گفت: اعضای این تیم شعارهای آموزشی از جمله 'درختان امدادگران زمین اند. با کاشت این بذر، شما هم در حفظ محیط زیست سهیم باشید ' را نوشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضوی از اجرای طرح ابتکاری 'T.E.D'با هدف حفظ محیط زیست و بررسی مشکلاتی که مانع از تحقق بهرفت در تعطیلات نوروزی شد، خبر داد و گفت: در این طرح این موضوعات را بر روی بنری با عنوان ' T.E.D' با هدف آموزش مبتنی بر کارایی تیمی نوشته شده بود.
وی اظهار داشت: در این طرح اعضای خانواده با مشورت در مورد یک موضوع، نظرات را خود را بر روی بنر می نوشتند.
وی از توزیع کیسه های زباله بین مسافران، برپایی ایستگاه سلامت و اهدای جعبه های کمک ها اولیه بین مسافران را از دیگر برنامه های اجرای شده از سوی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر دراین روز عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، 20 هزار نفر از جوانان استان چهارمحال وبختیاری عضو جمعیت هلال احمر هستند.
در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر 23 پایگاه امدادی و 25 پایگاه جوانان در استان با قعالیت 147 تیم عملیاتی در قالب 531 امدادگر از 25 اسفندماه تا 17 فروردین ماه فعالیت می کنند.
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر خانواده زمین طبیعت طرح نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • رهاسازی ۵ پرنده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی