Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی روستای منشاد مهریز عصر سه شنبه در خصوص جریان مجدد این آبشار به ایرنا گفت: این آبشار در ارتفاعات محله لاتابه قرار دارد و آب آن مورد استفاده کشاورزان منطقه قرار می گیرد.
علی دهقان منشادی ادامه داد: اکثر زمین های کشاورزی لاتابه و مناطق پایین دست روستا از آب آبشار استفاده می کنند و نقش مهمی در سرسبزی و تولید محصولات کشاورزی این منطقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهمترین مشکل بخش کشاورزی مهریز در سالهای گذشته تداوم خشکسالی، کاهش آبدهی قنوات در شهر و بخصوص مناطق روستایی و نابودی اراضی کشاورزی و باغات بوده است.
تعداد بهره برداران بخش کشاورزی مهریز حدود 12 هزار نفر و سطح اراضی زیرپوشش افزون بر 17 هزار هکتار است.
روستای منشاد با 25 پارچه آبادی و افزون بر سه هزار نفر جمعیت در 36 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است .
7536/ 6014/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی زمین شورای اسلامی کشاورزی محصولات کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خسارت سیل و تگرگ در خنج
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین