Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@14:16:52 GMT

20 روستای بخش شعیبیه شوشتر تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۱۰۰۸

20 روستای بخش شعیبیه شوشتر تخلیه شد

حسین پنبه دانه پور سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:به منظور کاهش خطرات احتمالی حدود 34روستای غرب شعیبیه که در حاشیه رودخانه دز واقع شده اند باید تخلیه شوند.
وی افزود:همه امکانات شهرستان برای تخلیه روستاها بسیج شده و تیپ 45 ارتش جمهوری اسلامی ایران و ناحیه مقاومت بسیج شوشتر برای تخلیه روستاها به یاری مردم آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر ادامه داد: انتظار می رود روستاییان همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند چرا که تنها هدف اصلی کاهش خطرات و خسارت هاست.
وی افزود:کمپ های اسکان با امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی و حمام در نقاط مختلف بخش برپا شده و امروز بیش از 900 پرس غذا بین سیل زدگان توزیع شده است.
فرماندار شوشتر گفت:دولت برای جبران خسارت های احتمالی به روستاییان اطمینان خاطر داده و اعضای ستاد بحران تا عادی شدن شرایط در کنار مردم هستند.
وقوع سیل و جاری شدن سیلاب در استانهای بالا دست خوزستان طی یک هفته گذشته باعث ورود این سیلاب به سدهای استان و طغیان رودخانه ها شده است.
72 روستای حوضه دز و کرخه در معرض سیلاب قرار دارند که تا کنون 40 روستای آن به زیر آب رفته اند هر چند ساکنان اغلب این روستاها از سکنه خالی شده اند.
7159/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ارتش جمهوری اسلامی ایران پنبه سیل تخلیه شوشتر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیلاب شدید در روستای سرخه مرند

دریافت 20 MB کد خبر 6096402

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • جاری شدن سیلاب شدید در روستای سرخه مرند
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان