Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@09:47:14 GMT

مجازات حبس برای ۹ نظامی صهیونیست به دلیل نافرمانی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۱۹۵۹

ارتش رژیم صهیونیستی شماری از نظامیان این رژیم را که از مشارکت در تمرین‌های نظامی و عملیات شبیه سازی شده زمینی علیه غزه سرباز زده بودند، حبس کرد.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه (۱۳ فروردین) گزارش دادند که ارتش این رژیم مجبور شده است تعدادی از نظامیان تحت امر خود را که از دستورات فرمانده خود سرپیچی کرده‌اند، حبس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» چاپ فلسطین اشغالی نوشت که دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی حکم به حبس ۹ تن از نظامیان گردان ۵۱ تیپ «گولانی» به مدت ۲۰ روز داده است.

این روزنامه صهیونیستی در چرایی این تصمیم دادگاه نوشت که این نظامیان حاضر به شرکت در تمرین‌های نظامی و آموزشیِ شبیه عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نشده‌اند.

طی ماه‌های اخیر، درگیری و تنش ارتش رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه از جمله حماس و جهاد اسلامی، طرح حمله زمینی و نه هوایی را بار دیگر در بین اذهان فرماندهان صهیونیست تقویت کرده است. رژیم تل‌آویو در هر رویارویی با مقاومت فلسطین در غزه تن به پذیرش آتش‌بس داده است.

«یوسی میلمان»، تحلیل‌گر مسائل امنیتی در روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با اشاره به احتمال انجام حمله نظامی زمینی علیه غزه، در توانایی ارتش این رژیم برای اشغال نوار غزه تشکیک کرد.

او گفت: «در ارتباط با توانایی ارتش اسرائیل برای اشغال غزه و پایان دادن به کار حماس شک فراوانی وجود دارد. حتی اگر چنین چیزی رخ دهد، اندیشه و تفکر حماس هرگز شکست نخواهد خورد. کیست که جای حماس را در اداره غزه بگیرد، تشکیلات خودگردان؟».

این تحلیلگر صهیونیست گفت: حتی مصر هم حاضر نیست اداره مسئولیت نوار غزه را بر عهده بگیرد و اگر رژیم صهیونیستی این منطقه را اشغال کند، باید دولت نظامی تشکیل دهد و دو میلیون فلسطینی را اطعام کرده و نیاز‌های آن‌ها به آموزش، بهداشت، سوخت و غذا را تأمین کند.

او به مقام‌های رژیم صهیونیستی توصیه کرد به جای فکر کردن به سناریو جنگ علیه غزه به دنبال پیشگیری از این جنگ باشند.

فردانیوز

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DIZ برچسب ها: ارتش رژیم صهیونیستی ، نظامی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی نظامی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله

در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا، راننده یک کامیون نظامی به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح