Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت ایرلندی، میک مک درموت که به عنوان بدنساز سابقه حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، به تازگی به تیم یک ایرلندی پیوسته است.

اما با حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و باخت تلخ این تیم مقابل  ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر، کارلوس کی روش انگشت اتهام را به سمت درموت روانه کرد و در جدیدترین اظهارات خود وی را مقصر اصلی حذف ایران از این رقابت‌ها معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر کی روش بدنسازی تیم ملی ایران توسط وی به شکل مطلوبی صورت نگرفته و همین اتفاق باعث حذف غم انگیز یوز‌ها از جام ملت‌ها شد. به همین سبب کی روش  ترجیح داد تا در تیم ملی کلمبیا ضمن قطع همکاری با دموت به دوستی ۷ ساله شان پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکرده‌ام با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم

اولین نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد کی روش + لینک

کلمبیا و آرژانتین میزبان مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۰

انتهای پیام/

درموت مقصر اصلی حذف ایران از جام ملت ها شناخته شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ درحالی آغاز شده که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

این نمایشگاه از صبح هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی و… بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

احمد وحیدی از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی ایران اکسپو ۲۰۲۴ بازدید کرد.

وزیر کشور در خصوص اقدامات استان قم در این نمایشگاه اظهار کرد: دو زنجیره ارزش راهبردی گردشگری و کفش ظرفیت‌های خوبی دارد که در این استان آغاز شده و نیازمند معرفی و تبیین بیشتر است.

وی ادامه داد: سنگ‌های زینتی هم که در بخشی از این غرفه در معرض عموم گذشته شده می‌تواند به عنوان یک زنجیره انتخاب شود که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است.

لازم به ذکر است، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز ۸ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6090470

دیگر خبرها

  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • تشویق ایستاده فعالان فلسطینی جهانی به احترام مقاومت دانشجویان دانشگاه‌های کلمبیا، ییل و... (فیلم)
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟