Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:02:57 GMT

توزیع میوه نوروزی در هرمزگان تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۲۳۳۷

توزیع میوه نوروزی در هرمزگان تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس بشیرزاده در حاشیه بازدید از سردخانه ذخیره سازی میوه نوروزی در بندرعباس اظهار داشت: در راستای طرح تنظیم بازار و جهت جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها در بازار اتحادبه تعاونی روستایی خلیج فارس با همکاری صنعت، معدن، تجارت و سازمان میادین و تره بار در ۷۰ مرکز در استان هرمزگان اقدام به توزیع میوه سیب و پرتغال با قیمت مصوب دولتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت ۱۵ روز بیش از ۷۷۰ تن پرتغال و سیب درختی در قالب طرح تنظیم بازار در سراسر استان عرضه شده است.

بشیرزاده خاطرنشان کرد: عرضه میوه نوروزی در هرمزگان از ۲۶ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال ادامه داشته و روزانه حدود ۴۰ تن میوه عرضه مستقیم در مراکز اعلام شده در سطح استان عرضه می‌شود.

مدیرعامل تعاون روستایی خلیج فارس هرمزگان بیان کرد: طبق مصوبه کمیته تنظیم بازار استانی قیمت هر کیلوگرم پرتقال تنظیم بازاری در استان هرمزگان را ۴ هزار و ۲۰۰ تومان و سیب درختی را ۶ هزار تومان در مرکز استان و شهرستان‌ها جهت مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: میوه‌های سیب و پرتقال بین ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به دست مردم خواهد رسید

کد خبر 4580767

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی هرمزگان توزیع میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین