Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه انگلیسی هافبک جوان آژاکس را مدت ها زیر نظر داشته است ولی در نهایت او راهی بارسلونا شد.

طرفداری- در ماه ژانویه 2019، باشگاه بارسلونا رسما فرنکی دی یونگ را از باشگاه آژاکس خریداری کرد.

هافبک 21 ساله در حالی راهی بارسلونا شد که تیم های بزرگی از جمله تاتنهام، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن وضعیت او را زیر نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال او از ماه جولای رسما می تواند در باشگاه جدیدش بازی کند.

به نقل از FFT، دی یونگ در خصوص علاقه تاتنهام به خود گفت:

زمان مناسبی برای انتقال به تاتنهام نبود. هنوز کاری ناتمام در آژاکس داشتم زیرا کاملا در آن فصل بازی نکرده بودم. همچنین در آن برهه مصدومیت نیز داشتم. پس با خودم فکر کردم اکنون زمان مناسبی نیست. بنابراین در نظر داشتم یک سال یا بیشتر در آژاکس بمانم. من در طولانی مدت و با جدیت پیشنهاد تاتنهام را در نظر داشتم. آنها باشگاهی با ثبات هستند که همیشه در حال پیشرفت هستند. تاتنهام به بازیکنان جوان شانس زیادی برای بازی کردن می دهد و پوچتینو را نیز به چشم یک مربی می بینم که به رشد جوانان کمک می کند. سبک فوتبال آنها را نیز دوست دارم و فکر می کنم فوتبال من نیز مناسب بازی آنها باشد.

وی افزود:

همیشه می خواستم برای بارسلونا بازی کنم. هزینه ای که آنها برای انتقال من کردند نشان داد که چقدر برای خرید من جدی هستند. حس کردم که این فرصت را نباید از دست دهم زیرا ممکن است چنین موقعیتی دیگر پیش نیاید. البته این بدان معنی نیست که من مستقیما وارد ترکیب اصلی بارسلونا می شوم ولی همه چیز در خصوص آن باشگاه زیباست. خانواده من نیز موافق این کار بودند. حال تمام تلاشم را خواهم کرد که در آنجا موفق شوم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود