Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس دفتر «آنتونیو گوترش» در تماسی تلفنی مراتب تسلیت و همدردی وی را با دولت و ملت ایران در مورد حوادث سیل اخیر به نماینده ایران در سازمان ملل ابلاغ کرد.
خانم ماریا ویوتی در تماس تلفنی با اسحاق آل حبیب همچنین بر آمادگی این سازمان برای هرگونه همکاری و مساعدت در این خصوص تاکید کرد.
سفیر ایران نیز در پاسخ ضمن تشکراز پیام دبیرکل، گفت: ملت و دولت ایران با یکدلی و همبستگی، تمامی تلاش خود را برای مقابله با این بلیه طبیعی بکار گرفته‌اند، و بدیهی است پذیرای هرگونه پیشنهاد کمک و همکاری بین المللی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آل حبیب یادآور شد: متأسفانه، تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا مانع ارسال کمک‌های انسان دوستانه از سوی نهاد‌های مربوطه بین المللی به ایران شده و ضروری است سازمان ملل در این خصوص تدابیری اتخاذ کند.
رئیس دفتر دبیرکل سازمان ملل با تاکید بر معافیت کمک‌های انسان دوستانه از اعمال هرگونه تحریم، تصریح کرد: بدیهی است ارسال کمک‌های انسان دوستانه برای ایران می‌بایست از دایره هرگونه تحریمی مستثنی باشند.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در حال حاضر به خاورمیانه سفر کرده است و خانم ویوتی در غیابش پیام وی را به سفیر ایران ابلاغ کرد.منبع: مهر برچسب ها: دبیرکل سازمان ملل ، سیل ، ایران ، سیل زده

منبع: خرداد

کلیدواژه: دبیرکل سازمان ملل سیل ایران سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد

سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل امروز (یکشنبه) گفت، تلاش‌های آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای تشکیل گروه‌های جدید نظارت بر تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ محکوم به شکست است.

به گزارش ایسنا، گفته‌های «کیم سونگ» سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل در واکنش به بیانیه مشترک آمریکا و متحدانش است که اخیرا منتشر شد و در آن، آنها خواستار تداوم فعالیت گروهی از کارشناسان ناظر بر تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ شده‌اند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، اوایل سال جاری میلادی روسیه در حالی تجدید فعالیت این گروه نظارتی تحت رهبری آمریکا را وتو کرد که این گروه، پیونگ‌یانگ را به ارسال تسلیحات به مسکو برای استفاده در جنگ اوکراین متهم کرده بود. اتهامی که مسکو و پیونگ‌یانگ رد می‌کنند.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی از قول سفیر این کشور در سازمان ملل گزارش کرد: «نیروهای متخاصم شاید دومین و سومین گروه نظارت بر تحریم‌ها را در آینده برقرار کنند اما آنها با گذر زمان نابودی خود را می‌بینند.»

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل ماه گذشته میلادی به منطقه غیرنظامی‌ شده بین دو کره رفت و به روسیه و چین تاکید کرد تا از حمایت از کره‌شمالی دست بردارند. سفر او پس از آن انجام شد که روسیه تمدید سالانه فعالیت هیات کارشناسان چند ملیتی را که طی ۱۵ سال گذشته اجرای تحریم‌های سازمان ملل را با هدف محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی نظارت کرده‌اند، رد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از فوت بیماران ایرانی به دلیل نبود داروهایشان!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد