Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:38:25 GMT

17 هزار بازدید از واحدهای صنفی همدان صورت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۲۸۷۹

17 هزار بازدید از واحدهای صنفی همدان صورت گرفت

لیدا رفعتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بازرسان سلامت نوروزی 12 هزار و 796 مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی انجام دادند که نتیجه آن پلمب 96 واحد بود.
وی ادامه داد: چهار هزار و 41 بازدید از وضعیت اماکن عمومی شامل سرویس های بهداشتی، حمام، خوابگاه ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه و بوستان ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: نظارت و بازرسی از مراکز بین راهی با دقت بیشتر صورت می گیرد.
رفعتی افزود: 154 بازدید از مراکز و اماکن بین راهی از آغاز طرح سلامت نوروزی تا روز طبیعت صورت گرفت که 22 واحد به دادگاه معرفی و 10 واحد پلمب شدند.
وی اظهار داشت: نتیجه مجموع بازدید ها کشف 22 تن و 368 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و خارج از چرخه مصرف بوده است.
رفعتی اضافه کرد: در این راستا 111 واحد متخلف از ابتدای طرح سلامت نوروز تا 13 فروردین امسال در بخش های عرضه مواد غذایی، اماکن بین راهی و اماکن عمومی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شدند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین متصدیان 216 واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
250 بازرس معاونت بهداشتی، نظارت بر حدود 16 هزار واحد صنفی استان همدان را در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی برعهده دارند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان دانشگاه علوم پزشکی سرویس های بهداشتی طبیعت مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست