Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدرسی مسئول فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت:: در تاریخ ۱۳ فروردین تعداد فوتی تصادفی صفر و تعداد فوتی غیر تصادفی ۳ نفر بود.

وی گفت : تعداد مصدومین تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۴ نفر و تعداد بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۵۹ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسی افزود: تعداد مصدومین تصادفی درمان شده در محل ۲ نفر و تعداد بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل ۵۰ نفر می‌باشد.

وی افزود: تعدادمراجعین به کمپ‌های سلامت نوروزی ۱ نفر تعداد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی ۲۰ مورد تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان‌ها ۵۵۹۷ تعداد در مان سرپایی در بیمارستان‌ها ۴۵۸۶ تعداد بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه ۳۵ نفر بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی ۱۶۰ نفر بود.

مدرسی گفت: تعداد اعمال جراحی اورژانسی ۱۰۷ مورد تعداد اعمال جراحی غیر اورژانسی ۱۱ مورد تعداد اعزام‌های بین بیمارستانی ۱۳ مورد است.

وی گفت: تعداد بازدید‌های معاونت بهداشتی ۱۸۵ مورد مواد غذایی فاسد و جمع آوری شده توسط کارشناسان معاونت بهداشتی ۱۰۸ مورد تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو ۱۱ مورد بود .

 

 

انتهای پیام/د

تعدادمراجعین به کمپ‌های سلامت نوروزی ۱ نفر بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند

نورالدین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح روز بیماری‌های خاص از افزایش بودجه اختصاصی به صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر در سال ۱۴۰۳ از ۷ هزار میلیارد تومان به مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان خبر داد.

وی اظهار داشت: ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج در استان ایلام مشمول حمایت این صندوق و اداره کل بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه بار مراجعه بیماران خاص در ایلام به مراکز درمانی ۶۱ هزار بار بوده است، گفت: از ابتدای آغاز طرح تاکنون بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

رحیمی افزود: ۱۰۷ بیماری خاص مشمول حمایت‌های این صندوق هستند.

کد خبر 6100083

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • ۸۰ درصد بیمه شدگان سلامت همدان رایگان زیر پوشش هستند
  • ۱۰ هزار بیمار خاص مشمول حمایت های بیمه سلامت ایلام هستند
  • شهرداری تهران: آماری از تعداد دقیق موش‌های شهر تهران وجود ندارد/ می‌توان زاد و ولد آنها را کنترل کرد
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه