Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور که در مناطق سیل‌زده استان گلستان به سر می‌برد، عصر روز گذشته وارد شهر ستان گنبد کاووس شد و تا پاسی از شب، شرایط مدیریت بحران در این شهرستان را ارزیابی کرد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ بابک دین‌پرست در بازدید عصر و شب گذشته از شهرستان گنبد کاووس، از منازل مسکونی مناطقی که دچار بیشترین آب گرفتگی شده بودند و معابر شهری بازدید کرد و با حضور در محل استقرار و اسکان موقت سیل زدگان، از نحوه خدمات رسانی اطلاع دقیق حاصل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین روند‌های اولیه برای احداث و بازسازی منازل تخریب شده را بررسی کرد.

معاون وزیر کشور در جریان حضور در گنبد، وضعیت واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان، در جریان بروز سیل را ارزیابی کرد.

دین پرست همچنین در بازدید میدانی از سطح شهر، وضعیت پاکسازی و شستشوی تمامی معابر شهر گنبد را مورد بررسی قرار داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور مناطق سیلزده احداث و بازسازی بازدید میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 33 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است