Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ تسنیم نوشت: حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در پاسخ به علت عدم حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ویژه روز گذشته برخی مسئولان با رهبر معظم انقلاب، گفت:به دلیل اینکه معاون اول، جانشین رئیس‌جمهور در ستاد بحران است و این جلسه در سطح معاون اول بود، آقای جهانگیری در جلسه حضور پیدا کرد و گزارشی را از اقدامات انجام شده درباره سیل‌های اخیر به رهبر انقلاب ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معاون اول رئیس‌جمهور با حضور میدانی در استان‌های درگیر سیل، عهده‌دار هماهنگی بین‌دستگاه‌ها است، ادامه داد: معاون اول گزارشاتی را تاکنون به رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور ارائه کرده است.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد:رئیس‌جمهور نیز به دقت بر نحوه اجرا و مدیریت بحران نظارت و پیگیری داشته و در اینباره با تمامی مسئولان ذی‌ربط اعم از استانداران استان‌های درگیر سیل و استان‌های معین و وزرای که درگیر این موضوع هستند تماس داشته و دستورات لازم در خصوص تدابیر ضروری را صادر کرده‌ است.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری اظهار داشت: شایعاتی که درباره عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه با رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شده نیز واقعیت ندارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اسحاق جهانگیری حسن روحانی رهبر معظم انقلاب حسام الدین آشنا سیل ایران سیل 98 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز به مناسبت روز معلم، با هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، ایشان در این دیدار سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب را تبیین کردند.

در پی این دیدار موسسه تبیان با انتشار اینفوگرافیکی محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار را دسته‌بندی کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود