Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@16:30:01 GMT

به پیروزی برابر استقلال نیاز مبرم داریم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۳۲۲۹

به گزارش پارس نیوز، 

محمد نوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر میزبان استقلال خوزستان هستیم که در انتهای جدول قرار دارد و فرصت مناسبی است تا با پیروزی خانگی برابر این تیم، شرایط خود را در جدول ارتقا دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: استقلال خوزستان هم مثل پارس جنوبی مشکلات مالی دارد و یکی از دلایلی است که این تیم در قعر جدول قرار دارد همین مشکلات است و مسؤولان استان بوشهر باید فکری برای حل مشکلات مالی تیم پارس جنوبی کنند تا وضعیت نماینده استان بوشهر همچون نماینده خوزستان در لیگ برتر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: بازیکنان ما دوست داشتند دست پر در تعطیلات نوروزی در کنار خانواده‌هایشان باشند اما محقق نشد و انتظار داریم هر چه سریع‌تر مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی رفع شود تا بازیکنان بدون دغدغه برای تیم خود بازی کنند و بتوانیم به نتایج دلخواه دست یابیم.

نوری خاطرنشان کرد: روز جمعه و در دیدار با استقلال خوزستان نیاز مبرم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این مسابقه داریم و این تیم نیز با تغییر سرمربی به دنبال این است تا از لیگ برتر سقوط نکند و قطعا امتیازگیری در این مسابقه را دشوار می‌کند.

وی افزود: هواداران ما را در این مسابقه تنها نگذارند و امیدوارم با حمایت خوب مردم شهر جم و استان بوشهر بتوانیم با نمایش یک بازی جذاب به پیروزی برسیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال جدول فوتبال پارس جنوبی مشکلات مشکلات مالی استان بوشهر تعطیلات نوروزی بازی استان بوشهر پارس جنوبی لیگ برتر محمد نوری مشکلات مالی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!