Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:39:56 GMT

ثبت بیش از 9 و نیم میلیون تردد در محورهای استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۳۲۳۰

ثبت بیش از 9 و نیم میلیون تردد در محورهای استان سمنان

احسان منصورکیایی روز چهاشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 54 دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان سمنان این ترددها را به ثبت رساند که در مجموع 9 درصد آن مربوط به خودروهای سنگین و بقیه خودروهای سبک بوده است.
وی بیان کرد: 347 هزار و 700 تردد روز سیزدهم فروردین امسال در محورهای استان سمنان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصورکیایی با اشاره به میانگین نرخ 398 تردد در بزرگراه امام رضا (ع) در روز سیزدهم فروردین 98، تصریح کرد: میانگین تردد در این روز در جاده اصلی از تهران به مشهد در حوزه استان سمنان 510 تردد و از مشهد به تهران 286 تردد بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به کاهش سفرها در روز طبیعت امسال، یادآور شد: 510 نفر با 39 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی روز سیزدهم فروردین از استان سمنان به سفر رفتند و 388 مسافر در این روز وارد این استان شدند.
به گزارش ایرنا، 28 مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی استان آماده ارائه خدمات به زائران حرم مطهر رضوی است و رانندگان به منظور رفع خستگی و خواب آلودگی می توانند بعد از 2 ساعت رانندگی دقایقی را در این مجتمع ها استراحت کنند.
هفت گشت کنترلی ترافیک هر روز در شهرستان های استان سمنان فعال است.
طرح تسهیلات سفرهای نوروزی از 25 اسفند 97 آغاز شد و 17 فروردین 98 به پایان می رسد.
9891/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان امام رضا بزرگراه راهداری و حمل و نقل جاده طبیعت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان

مدیرکل گمرک استان سمنان از رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل گمرک استان سمنان، مرتضی حاجیان‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، اظهار کرد: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمیایی، شمش سرب، سود سوزآور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با تاکید بر اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به بازه فروردین سال گذشته ۸۰ درصد رشد صادرات داشته‌ایم.

حاجیان‌نژاد ضمن با بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی فروردین سال‌جاری ۱۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین‌آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 751496

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین سال جاری
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • رشد ۵۹ درصدی تجارت خارجی استان سمنان
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز