Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@10:55:44 GMT

غرب اصفهان بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۳۴۲۴

غرب اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز بر روی استان، از ورود جوی ناپایدار و بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق غرب و جنوب استان طی روز پنجشنبه خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی امروز، اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید برای امروز  پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز پنجشنبه با ورود امواج ناپایدار ضعیف به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد در بیشتر مناطق استان و بارش‌های پراکنده و خفیف در مناطق غرب، شرق و جنوب استان خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای استان دو تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان ۱۸ و هفت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

هنرمند افزود: بر این اساس خورو بیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و میمه با دمای صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد:با نفوذ سامانه بارشی جدید به استان از روز شنبه، بارندگی‌ها در غرب و جنوب اصفهان افزایش خواهد یافت و در کلانشهر اصفهان و سایر نقاط استان بارش های رگباری و پراکنده طی هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان افزایش دما بارش باران پیش بینی هوا شهرستان های غرب استان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید